I prughjetti di espansione di DongYue di PVDF è VDF cumincianu

A cerimonia di l'iniziu di i grandi prughjetti custruiti in a cità di Zibo hè stata tenuta u 28 d'Aostu 2022.Hà stallatu una succursale in u County di Huantai per u prughjettu di espansione PVDF di Shandong Huaxia Shenzhou New Materials Co., Ltd. è u so prughjettu di sustegnu, u prughjettu di espansione VDF.U Contea di Huantai hà investitu 9.1 miliardi in 17 grandi prughjetti in u terzu trimestre chì includenu novi materiali, fabricazione di equipaghji high-end è altri campi.Portaranu vitalità à a crescita ecunomica di Huantai.

VDF principia 1

Huaxia Shenzhou pensa à investisce 2.040.210.500 yuan (quasi 300 milioni di USD) per a custruzzione di 30.000 tunnellate / annu di prughjettu PVDF è u so sustegnu di 35.000 tunnellate / annu di prughjettu VDF, chì seria utilizatu per a nova energia.A custruzzione include equipaghji monomeri VDF, equipaghji di polimerizazione PVDF, attellu di post-processamentu PVDF, gruppi di cisterna R142b, gruppi di cisterna VDF, gruppu di cisterna d'acidu cloridicu, etc. U prugettu hè previstu di esse cumpletu è messu in opera in lugliu 2023, cù un annu annu. pruduzzione di 35.000 tunnellate di VDF è 30.000 tunnellate di PVDF.

U rapportu semi-annuale mostra chì in a prima mità di u 2022, u voluminu cummerciale di u segmentu di fluoropolimeri di DongYue Group hè aumentatu significativamente.U mutivu hè chì da l'annu passatu, l'aumentu di l'industria di e batterie di lithium in Cina hà purtatu à una crescita di a dumanda di PVDF annu à l'annu, è u prezzu di u produttu hè ovviamente aumentatu cumparatu cù u listessu periodu.A situazione di u mercatu di stu pruduttu cuntinueghja a tendenza in a seconda mità di l'annu passatu è PVDF per a bateria di lithium serà in corta.Per quessa, DongYue Group hà prughjetti di espansione a produzzione di stu pruduttu constantemente.DongYue Group pensa à ghjunghje à una capacità di produzzione tutale di 55,000 tunnellate / annu in 2025.

Attualmente, u novu prughjettu PVDF di 10.000 tonnellate / annu di DongYue Group hè previstu per esse cumpletu è messu in opera in uttrovi 2022.Hè stimatu chì a capacità di pruduzzione di i prudutti PVDF di DongYue Group righjunghji 25 000 tunnellate / annu à a fine di l'annu.


Tempu di Postu: Aug-31-2022
Lasciate u vostru Messaghju