Prughjettu di pianta nova di resina di etilene propilenu fluoruratu

nutizie-gio-1A resina FEP hà quasi tutte e proprietà eccellenti di a resina PTFE.U so vantaghju unicu hè chì pò esse trasfurmatu in fusione, per iniezione è estrusione.FEP hè largamente è principalmente utilizatu in i seguenti campi:
1. l'elettronica è l'industria elettrica: fabricazione di filu, rivestimentu di cable, press plug-in, linea di trasportu di l'equipaggiu elettronicu d'alta frequenza, strata d'isolamentu di filu di computer è e parti cunnesse;
2. industria chimica: fabricazione di rivestimenti anticorrosivi per tubi, valvole, pompe, navi, torri, scambiatori di calore è filtri anti-corrosivi;
3. Industria di Macchine: fabricazione di sigilli è cuscinetti;
4. Industria di Difesa Naziunale: fabricazione di cunduttori aeronautici, rivestimenti speciali è pezzi di ricambio;
5. Industria farmaceutica è medica: riparazione di valvuli di cori è di e petite vie aeree.
A causa di sta bona applicazione è a dumanda di u mercatu crescente, a nostra cumpagnia hà decisu d'invistisce a nova capacità.

A custruzzione di a nova pianta FEP 5,000-ton/year di Shenzhou hè stata vicinu à a fine. Avarà da cumincià à pruduce da a fine di u prossimu ghjennaghju. A nova pianta adopta tecnulugii è sistemi di produzzione di livellu totalmente novu è aghjurnatu.Basatu nantu à a nostra ricca sperienza di pruduzzione è ricerca per più di un decenniu, simu pruvendu à furnisce i nostri clienti i prudutti è servizii migliori è più stabili.Semu cunfidenti chì i nostri novi prudutti FEP sò capaci di rimpiazzà i gradi di e marche internaziunali.

Scopu di ottene più parte di u mercatu in l'industrii high-end è entre in una applicazione avanzata, simu dedicati à sviluppà è pruduce più varietà di FEP è altri fluoropolimeri affidabili. Cumparemu è aghjurnà u prugressu di a nova pianta è prughjetti FEP.

Quandu u novu prughjettu FEP hè cumpletu è messu in opera, a nostra capacità di produzzione FEP tutale cuntinueghja à esse u capu in u mercatu domesticu è a quota di u mercatu serà più di 50%, assai davanti à l'altri cuncurrenti.À u listessu tempu, u nostru livellu di qualità FEP aumenterà à un novu livellu, furnisce un supportu forte per u sviluppu futuru di a cumpagnia.


Tempu di Postu: Dec-06-2021
Lasciate u vostru Messaghju