Prughjettu di start-up di polimeru high-end PVDF

U novu prughjettu di 10 000 ton PVDF hè statu apertu à 9:00 am u 31 di dicembre di l'annu 2021. I capi di u guvernu è più di 300 travagliadori di Dongyue anu assistitu à questu attivu.Stu prughjettu hè una parte impurtante di u prugramma High End PVDF 55,000 ton di a cumpagnia.

U novu prughjettu PVDF di Dongyue avarà un grande sustegnu per u sviluppu tutale di a catena industriale di u gruppu, serà ancu una catena d'oru per i gruppi industriali high-tech "Fluorine-silicon Membrane hydrogen", questu hè un prughjettu impurtante è materiali chjave cum'è A nova energia di a Cina chì rompe ancu u monopoliu straneru.Stu prughjettu hè previstu di inizià a produzzione in uttrovi di u 2022.

Duranti u prucessu di sviluppu di alta qualità, Dongyue hà sempre tenutu un ochju attentu nantu à u futuru, è dapoi u 2020 hà pianificatu è implementatu 14,8 miliardi di RMB in i grandi prughjetti di a catena, espansione u territoriu di i novi materiali è a nova energia. industrii, aghjurnà u liveddu di energia industriale, gruppu Dongyue criatu una basa verde high-fini industria chimica di novi materiali è mette un forte momentum in u sviluppu di u cuntatu.U prughjettu high-end PVDF 55,000-ton di Dongyue chì principia oghje hè una pratica concreta, ancu questu hè un attivu chì risponde à a strategia Naziunale "Dui-carbonu", scopre u sviluppu verde è low-carbon.U prugramma PVDF high-end 55,000-ton di Dong yue è u prughjettu PVDF 10,000-TON LITHIUM BATTERY-GRADE chì principia oghje sò pensati per risponde à a maiò dumanda di u paese di dui carboni è fonti d'energia novi, è per risponde à i bisogni materiali critichi di u paese. - hà fattu novi veiculi di energia.Stu prughjettu chì avemu pensatu à custruisce ùn hè sottumessu à ogni ligame in tutta a catena di l'industria PVDF, s'impegna à scala, tecnulugia, a qualità serà guidata in u mondu.

Cum'è u prughjettu più impurtante in l'annu 2022, Dongyue pruvarà u so megliu per finisce chì cù un standard d'altu livellu, mostraremu u megliu prughjettu è i prudutti à u mondu.

cds


Tempu di post: 18-Jan-2022
Lasciate u vostru Messaghju