Tutti i prughjetti di a catena industriale di PVDF anu messu in produzzione

U 17 d'ottobre di u 2022, i novi prughjetti di a catena industriale PVDF di Huaxia Shenzhou sò stati cumpletati è messi in opera.Questi prughjetti includenu u novu prughjettu PVDF 10,000-ton, 20,000-ton VDF è i so prughjetti di sustegnu cumpresi 25,000 tunnellate di R142b, 20,000 tunnellate di fluoruru di l'idrogenu, è ancu 20,000 tunnellate di TFE è R32 trasfurmazioni tecniche di 60,020 tunnellate R142.

U novu prughjettu pruduce PVDF per batterie di lithium-ion, chì inseme cù l'attrezzatura di produzzione PVDF esistenti di a cumpagnia, ponu pruduce 25.000 tunnellate di resine PVDF per annu, cumprese tutte e marche di prudutti principali, chì copre batterie di lithium, fotostatiche, rivestimenti, trattamentu d'acqua è altri campi. .A cumpagnia hè diventata u principale fornitore di l'imprese di novu energia naziunale cum'è CATL, BYD, è China Innovation Aviation, chì risponde à a forte dumanda per a crescita di novi veiculi d'energia è guidà u sviluppu verde, sanu è sustenibile di u upstream è. catena industriale a valle.

Huaxia Shenzhou hè stata una ricerca approfondita nantu à i materiali PVDF per 14 anni, è hà avà realizatu l'aghjurnamenti di una seria di prucessu di produzzione da a sintesi di a materia prima à a pruduzzione, è hà assai brevetti naziunali.I nostri prudutti anu righjuntu u livellu avanzatu di u mondu in u rendiment è a vita, è sò diventati u pruduttu naziunale di produzzione unicu campione.Hè u primu postu in u paese in produzzione è vendita per parechji anni consecutivi, è a so parte di u mercatu cinese hà righjuntu più di 40%.

mette in pruduzzione


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022
Lasciate u vostru Messaghju